Portfolio dla uczelni w Wielkiej Brytanii. Studia architektury w UK, 2018 (moje portfolia)

Będę z Wami już od początku szczera. Mi z portfolio pomagali nauczyciele ze szkoły rysunkowej (oczywiście wszystkie prace rysowałam sama, nauczyciele pomagali mi ze składaniem ich razem do portfolio). Jak już zaczęłam mówić szczerze, dodam, że jeśli nie uczycie się w żadnej szkole rysunkowej, to NIC NIE ZMIENIA! Oczywiście, Wasze szanse na dostanie się są większe z pomocą szkoły, jednakże WIĘKSZOŚĆ MOICH ZNAJOMYCH nie brało dodatkowych lekcji rysunku!


CO MOŻE ZNAJDOWAĆ SIĘ W PORTFOLIO?
Wszystko, co udowadnia, że jesteś kreatywna/kreatywny, czyli: rysunki (każda technika), obrazy, kolaże, artystyczne zdjęcia.
Uwaga: Najlepiej pokazać prace wykonane ręcznie. Nie dodawaj prac z gier typu The Sims czy inne, w których można projektować.

Przykładowe kolaże nadające się do portfolio (Oczywiście kolaże nie muszą być na tak wysokim poziomie jak te pokazane. Po prostu wiem, że słowo "kolaż" może być odebrany różnie):



fig. 1, 2, 3. Pinterest.com




FORMAT PORTFOLIO
Niektóre uczelnie wymagają elektroniczną wersję (większość), a inne chcą otrzymać portfolio dosłane pocztą (formaty A4/A3, o te większe raczej nie pytają - nie mam o tym dużej wiedzy).


ILOŚĆ RYSUNKÓW
W zależności od uczelni, wymagania co do ilości rysunków są inne. London Metropolitan University poprosiło mnie o ok. 20-30 rysunków, a University of Liverpool o 5 slajdów z rysunkami + 1 slajd z krótkim opisem, dlaczego narysowałam dany rysunek itp. Obydwa portfolia były podesłane elektronicznie.


ROZMIAR RYSUNKÓW
Dowolny.


DATA SKŁADANIA PORTFOLIO
Daty różnią się na każdej uczelni, a także indywidualnie. Niektóre osoby mogą zostać poproszone o oddanie portfolio wcześniej niż inne. Moim zdaniem zależy to od daty składania podania na uczelnie.
Ja zaczęłam proces składania papierów na uczelnie już na początku października, rok wcześniej, a portfolio oddawałam 31 stycznia do London Met, 28 lutego do University of Liverpool.
Nie stresujcie się, można składać później. Wiem, bo rozmawiałam z moimi znajomymi :)


PRZYKŁADOWE STRONY (RYSUNKI) Z MOICH PORTFOLIO
Dla London Metropolitan University:







Dla University of Liverpool:




Jeśli macie więcej pytań, piszcie do mnie w komentarzach lub na:
Facebooku: https://www.facebook.com/profile.php?id=100004556345838

Więcej o studiach architektury w Londynie mówię tutaj:
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCX1xqkXzWVTm9GM4MFwv_Ig


MOJE ARTYKUŁY NA TEMAT STUDIOWANIA I ŻYCIA W ANGLII/LONDYNIE: Global Education (oni pomogli mi dostać się na studia) https://studiujwanglii.pl/studenci/julia-london-met-architecture/ RysunekArchitektura (pracownia rysunku, gdzie przez rok uczyłam się rysować/pomogli mi złożyć portfolio!)
https://www.rysunekarchitektura.pl/art/architektura-londynie-zobacz-wygladaja-studia-zycie-studenta-londynie



Julia

Rysunki są własnością autorki. Kopiowanie rysunków do celów własnych jest surowo zabronione.


Komentarze

  1. Od jakiegos czasu zastanawiam się nad tym aby zaczać studiować w Angli. W związku z tych chciałam sie was zapytać czy znacie może ta uczelnie https://www.sp.edu.pl/ i jeśłi tak to co możecie mi o niej powiedzieć? Uważacie, że warto jest się na nią zapisać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kliknęłam w podany link i z tego, co widzę to profil agencji, która pomaga przyszłym studentom dostać się na studia w UK. :) Niestety nie mam wiedzy na temat tej agencji.

      Usuń
  2. Też swego czasu myślałam o zagranicznych studiach, ale ostecznie zdecydowałam się na naukę w kraju i tego nie żałuję. Studia naprawdę dużo mi dały, ze znalezieniem pracy nie miałam żadnych trudności, wręcz pracodawcy o mnie zabiegali co bardzo mnie zaskoczyło, bo myślałam że będzie na odwrót :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też pierwotnie o studiach w UK myślałam, ale chyba pozostanę w kraju i pójdę na wzornictwo na https://www.ssw-sopot.pl/wzornictwo/ . Słyszałam dużo pozytywów o tej uczelni i o tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 47 year old Sales Associate Leeland Vowell, hailing from Earlton enjoys watching movies like Only Yesterday (Omohide poro poro) and Rock climbing. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Ferrari 250 GT Series 1. zobacz to

    OdpowiedzUsuń
  5. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cenne informacje można tutaj znaleźć. Pomocne wskazówki

    OdpowiedzUsuń
  7. ja co prawda planuję studiować w Holandii, ale ten wpis mi bardzo pomógł :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty