Jak znaleźć mieszkanie w Wielkiej Brytanii? (studenci i nie tylko)

Mieszkania szukałam przez całe wakacje - 3 miesiące. Niestety, nie udało mi się niczego znaleźć, ponieważ pokoje oferowane są "od razu". Nikt nie będzie trzymał pokoju dla jednej osoby przez 2 miesiące, bo w tym czasie może znaleźć kogoś innego i zarobić pieniądze.

Po przyjeździe byłam przez ok. 4 dni u kuzynki w Northampton. Stamtąd przeglądałam oferty na stronach:

https://www.zoopla.co.uk/
https://www.gumtree.com/
https://www.spareroom.co.uk/
www.rightmove.co.uk/

Koniec końców, znalazłam mieszkanie na SpareRoom. Umówiłam się na spotkanie, zobaczyłam pokój oraz landlordów, po czym postanowiłam, że się wprowadzam. Wprowadziłam się następnego dnia.

Przed wpłaceniem czegokolwiek, zawsze idźcie zobaczyć landlordów i mieszkanie!!!

Dużo osób, którym się pytałam, przyjeżdżali do Londynu, wynajmowali wcześniej hostel i robili tak jak ja - szukali na miejscu i umawiali się na spotkanie z landlordem. Jeśli ma się szczęście, można załatwić to w 3 dni. Myślę, że maksymalne szukanie nie powinno trwać dłużej niż 1/2 tygodnie! :)

Także we wakacje trochę wyluzujcie i poszukajcie wcześniej hostelu. Ewentualnie możecie się rozejrzeć na podanych wyżej stronach, ile średnio kosztują pokoje i w jakim rejonie potrzebujecie pokoju.

Życzę powodzenia,

Julia


fig.1 Akademik, w którym mieszkam od stycznia. Post o tym, jak i kiedy znaleźć akademik, już wkrótce.

Zapraszam na mój YouTube, gdzie mówię więcej o studiowaniu i życiu w Londynie: TUTAJ KLIKNIJ :)


Komentarze

Popularne posty