Kim jestem i dlaczego stworzyłam bloga?

Hej! Mam na imię Julia i studiuję architekturę w Londynie na uczelni London Metropolitan University.


fig.1 Źródło zdjęcia: libeskind.com; wydział na Holloway.


Przeprowadzka do innego miasta łączy się ze stresem i pytaniami: Jak to zrobić? Gdzie? Kiedy? Ja niestety przechodziłam (i nadal przechodzę!) to wszystko sama, ponieważ nie znalazłam dotychczas bloga, który odpowiadałby na takie pytania jak: gdzie kupić  kartę Oyster? lub o co w ogóle chodzi ze zniżkami studenckimi tu w Anglii? (choć BYĆ MOŻE PO PROSTU ŹLE SZUKAŁAM, ha).

Tak, czy inaczej, postaram podzielić się z Wami moim doświadczeniem po to, żeby pomóc Wam i ograniczyć Wasz stres!

Mam w głowie mnóstwo tematów, które chciałabym poruszyć. Możecie również pytać mi się na czacie o rzeczy, które Was najbardziej interesują.

Moja wiedza będzie aktualizowana wraz z upływem czasu, ponieważ jestem tu tylko miesiąc (+ 7 dni!).

Wspomniałam o uczelni, w której jestem, ponieważ niektórzy z Was mogą chcieć na nią aplikować (bardzo polecam!). Dlatego też będę dzielić się takimi informacjami, jak: jak zaaplikować do pracy na uczelni i kiedy?, o co chodzi z "societies"?, czy mogę podjąć jakiś sport na uczelni?, a co się z tym wiąże, jak wygląda opłata i za co trzeba płacić? ...

Mam nadzieję, że mój blog pomoże wielu zagubionym osobom, którzy właśnie dostali się na studia i skonfrontowali się z rzeczywistością - dostanie się na uczelnie to jednak nie jedyna i najtrudniejsza rzecz. Gdzie mam kupić przejściówkę do angielskiego gniazdka?!

Julia

Nadchodzący post: #LondonMet - Trochę o mojej uczelni i wydziale.

Komentarze

Popularne posty